29 Ağustos 2012 Çarşamba

ŞİPŞAK SÜRPRİZ VE POLAROİD AŞKI

     Merhabaaa...

     Yazmayalı uzun zaman olmuştu ki (dünü saymazsak) hemen oturdum bilgisayarın başına ve başladım fotoğraf arşivimi karıştırmaya.Arife gününe bağlanacak olan gece Ankara'ya geldim ailemin yanından.Eşim yaptığım sürprizle şok olmuş tabii.. Bekliyor otogarda beni.
     Özlemişiz çok... Kocaman...

     Ve bayram günüüü... Sabah erkenden kalkıldı.Baba evindeki o kalabalık, o hengame olmasa da, eşimin varlığı yetiyor şükürler olsun.Evimi dolduran o.Ve evimin neşesi de o aslında.Biraz suratsız olduğum da yalan değildir hani :P Bu yüzden her ne güzellik varsa o... Bayram günü yine aynı şirinlik, aynı neşeyle ve çokça telaşla koşturmaca var onda tabi.. Ben bir yandan giyinip diğer yandan ütü yaparken onu da diğer odada toparlanıyor sanırken... Kendisi bana koskocaman bir sürpriz peşindeymiş meğer :).

     Uzuuun zaman önce görüp aşık olduğum, eşime ilettiğim, her renkteki hediyesini kabul ettiğimi söylediğim bir fotoğraf makinesi vardı.Böyle bakınca insanı kendine aşık eden cinsten ama öyle cici öyle mutluluk verici bir makine ki... Eski ama yeni... Önce ama şimdi.. Nasıl diyeceksiniz. İşte şöyle:





     Tanıştırayım Polaroid 300 . Eşimin arife günü sabah alıp, unutmadan filmlerini de alıp özenle paketlediği ve bayram sabahı yatak odamın başköşesine yerleştirip beni bayram sevincine boğduğu yeni makinem :) Sizce de çok cici değil mi ?
     Polaroid eski günlerin hatırına olsa gerek yeni nesil bi Instant Camera (Anlık Kamera) çıkarmış ki bence harika bişey yapmış.Takdire layık bi iş yapmış Polaroid ailesi. Gelelim bu güzel şeyin iş görürlüğüne...
     Dört adet şarj edilebilir pil ile çalışıyor ve kartvizit büyüklüğündeki sevimli kağıtlara baskı yapıyor. Makine üstünde dört sahne ayarı var ve uygun ışığa göre çekim yapma imkanı sağlıyor.Dslr makine kullanan profesyonellerin sevmediği bir özellik olarak da, otomatik flaşı var.Ama bu makine için gerekli. Her güzelin de olsun artık o kadar minik bi kusuru... :)
     İlk deneyimim bu haftasonu Pazar kahvaltısı için gittiğimiz yerde eşimi fotoğraflamamdı bu makineyle. Kocaman D90'dan sonra, çocukluğuma dönüp yeni bir oyuncak almışım gibi oldu ama çok güzeldi. Baskılayacağım nice fotoğraflar içinde şahane fikirlerim var bakalım inşallah. Gel gelelim makine sadece Polaroid 300-10'luk paketteki kendi filmleri ile çalışıyor ve her bir kutu fiyat olarak da yabana atılmayacak cinsten.Yani üçyüz adet minik fotoğraf çektiğinizde fotoğraf makinenizin fiyatını çoktan aşmış oluyorsunuz.Her güzele bir kusur olan kısmı da esasında bu. ;)
     Ben de burdan ilgililere haberler salayım da hediye felan düşünenler çok aramadan aşağıda fotoğrafta da görülen filme yönlensinler. :P Aniden Polaroid filmlerine boğulurmuşum felan...Fena da olmaz hani... :)))



9 yorum:

  1. güle güle kullan gerçekten çok ciciymiş. Yazıcıdan pahalıya gelen kartuşlar gibi olmuş durumun ebaydan felanda bak bence fiyatına belki daha uygun fiyatlı bulursun. güle güleeee kulan tekrar. birde lütfennnn kelime dogrulamayı kaldır yorum sayını azaltır.

    YanıtlaSil
  2. Düzenleme işini halledicem.. Ve ebaya da bi göz atıcam Ece. Teşekkürler tavsiyen için.. :)

    YanıtlaSil
  3. :) Balköpüğünden geldim ben de, çok ciciymiş gerçekten güle güle kullan.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bloguma :)
      Teşekkür ederim güzel yorumun ve güzel dileğin için.
      Blogta kal ;) Ve bana bi sürü güzel fikirler ver olur mu?
      Sevgiler..

      Sil
  4. ay çok şeker bende çok seviyorum böyle eski ama yeni makineleri güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Darısı sana olsun o zaman :)

      Sil
  5. Nereden almis acaba ogrenebilir miyimm?Bayiliyorumm bunlaraa

    YanıtlaSil
  6. Nereden almis ogrenebilir miyim acaba?Bayiiliyorum bunlara :)

    YanıtlaSil
  7. bende almayı düşünüyorum ama bu film işi çok kötü başka modeller var mı bildiğiniz ?

    YanıtlaSil