12 Aralık 2012 Çarşamba

HEDİYELERİM VARDI BENİM :)

   Epeydir yazamıyorum. Biliyorum ki bekleyen izleyen gözleyenler var. Sağolsunlar :)
   Ama yoğunluk denilen şey... Biraz da ihmalkarım galiba. Ama geldim tekrar. Bu kez daha bir dolu dolu... Geçen aylarda katıldığım bir hediyeleşme etkinliği vardı. Koyu Kırmızı'nın başlattığı bu etkinliğe, ben ve eşleştiğim sevgili Cicileydi kendi meşguliyetlerimizen dolayı biraz geç gönderim yaptık :). Etkinlik belki de bir çok bloggerın birbirini tanımasına vesile olmuştur. Nitekim bizim için öyleydi.

   Sevgili Zeynep'le birbirimize dair detaylar öğrendik, tevafuklar yaşadık bi dolu... Ve neticede güzel bir blog arkadaşlığı oldu. O etkinliğe dair fotoğrafları çoktan yayınlamıştı blogunda benim gecikmemse koştur koştur gittiğim kurslar, davetler ve ziyaretlerden ötürü aksadı. Şimdiyse sevgili Cicileydi'nin hediyelerine gedi sıra :)







   Sevgili Zeynebe bu güzel hediyeleri için tekraren çok teşekkürler... İyiki bu etkinliğe katılmışız ve iyi ki tanışmışız :) Daha nice etkinlik ve tanışmalara...

27 yorum:

  1. :) canım bnm hepsini güle güle kullan...
    Bana bitirebilmek nasip olmadı umarım sen bitirebilir hatta yorumlarsın kitabı :)

    hatıra anı defterinide kızım seçti kızımın sana hediyesi ;)
    yüzük'lük (mor kedi) de kızımdan ayrıca :)

    ve bu arada çook merak ediyodum seni
    bu kadar çok ayrı kalma habersiz bırakma bizi olurmu..
    hiç olmazsa iyiyim diye yaz yeter ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep :)
      Paketi açınca dedim bu kadar tevafuka hamdedilir.
      Hediyelerimizi bile benziyordu birbirine.
      Sağolasın hepsi için.
      Defteri de çok sevdik biz :) Öpüyorum kızını.
      İnşallah daha sık yazmaya çalışırım canım.
      Sağol :)

      Sil
    2. Katılıyorum ve başından beridir söylüyorum bizim senle bilmedğim adını koyamadığım bi elektirğmz var ama nedir nasıl bişidir işte orası muallak :)

      Güle güle kullan canım

      Sil
    3. :) Haklısın galiba.
      Hayırlısı bakalım daha neler görcez....

      Sil
  2. Çok güzelmiş hediyelerin güle güle kullan hepsini de =) Etkinlikten memnun kalmana da çok sevindim =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geciksek de her şey güzeldi.Etkinli için tekrar teşekkürler...
      Umarım tekrarlarız yeniden. :)

      Sil
    2. belki biz başlatırız bu kez ;)

      Sil
  3. Güle güle kullan hediyelerini, ne kadar çokmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim :) Darısı sana olsun.
      Maşallah cicileydi çok cömert sağolsun...

      Sil
  4. canım hediyelerin çok güzel....
    güle güle kullan...


    canım bir yerde daha çekiliş var sanada söylemek istedim...
    benim için izlemeye alamlısın sende başkasının izlemesini istemelisin...
    tek şart bu...
    linki veriyorum...

    http://aybikestil.blogspot.com/2012/12/yarismaaa.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim Şirine..
      Çekiliş haberi için de sağol, izlemeye aldım canım ;)

      Sil
  5. Zeynep hanım zaten çok zevkli ve becerikli bir hanım,tabi güzel de bir anne :))
    Hediyeler harika,kitap özellikle çok güzeldi.Güle güle kullanın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Zeynebin maharetine denecek söz yok.
      Teşekkür ederim güzel dileğiniz için.

      Sil
  6. maşallah ne kadar çok ve güzel hediyeler bunlar güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. sayfamı takip eder misiniz ?

    www.uydurukgunluk.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  8. bu kurs olayı seni bizden uzaklaştırdı :((
    iyimi oldu kötümü bilemedim şimdi :(
    tmm bişiler öğren yap boş durma ama burayıda bizide ihmal etmee :)
    Seni/mi yine mimledim
    Kitaplardan Gökkuşağı'nı sen nasıl oluşturucaksın bakalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef biraz uzaklaştım evet.
      Ama döndüm de :) Mimini de en kısa sürede yapıcam inşallah..

      Sil
  9. bissürü şey hangisine bakacağını şaşırmışsındır. güle güle kullan. blog yazarlığının en güzel yanı bu arkadaşlıklar.

    YanıtlaSil
  10. geliyorum gidiyorum yoksunn :(
    zerrin özerin bi şarkısını hediye ediyorum sanaa :)

    http://www.youtube.com/watch?v=bFqSTCnYlvs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim geldim.
      Şarkıya da bayıldım doğrusu ;)

      Sil
  11. hepsı cok guzel..hedıye almakta vermekte ve enguzelı ıse tanıdıgın veya tanımadıgın kısılerden bu hedıyelerı almak..sevgılerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle..
      Zeynep de çok tatlı bir arkadaş...
      Kendisi burada www.cicileydi.com

      Sil