4 Aralık 2012 Salı

ANKARAYA KAR, BANA YENİ UĞRAŞLAR YAĞAR :)

   Selam ile....
   Bugün sabah eşimin perdeyi aralayıp yüzüne kondurduğu tatlı gülümsemeyle uyandım. "Büşra, ne güzel yağıyor ya ! Yağmurla karışık..." Kalkıp pencereden baktığımda, evimizin etrafını sarmalayan binaların çatıları çoktan beyaza bürünmüş, bende eşimin heyecanına katılmıştım bile. Ondaki bu sevinç, günümün güzel geçmesine vesile oluyor hamdolsun...




   Ben fotoğrafı çekerken, çayı demlemiş, sofrayı kurmuş, eşimi tekrar daldığı uykusundan uyandırmış sofraya oturtmuştum. Kar çisil çisil yağarken ikimizde de tatlı bir sevinç vardı. Çocukluğumuzu geride bırakmamak bizi böyle sevindiriyor işte :)

   Çekiliş ve dahi benim kendi yoğunluklarım sebebiyle geçirdiğim günlerin ardından daha sakin belki de daha bencileyn günler başladı benim için. Evlendiğimden beri süre gelen koşturmacalarım (elhamdulillah) biraz daha hafifledi ve ben kendim için zaman ayırma fikrini hayata geçirdim Rabbimin izniyle. Ne zamandır yapmak istediğim şeyler vardı ve Allahın izniyle tevafuklar oldu yapmama vesile olan.

   Öncelikle bi dolu kurs araştırdığımı bilenler bilir. Dikiş başta olmak üzere, şeker hamuru, keçe, fotoğraf ve daha bi dolu şey... Ben araştırmalara devam ededurayım, burada bahsettiğim tatilde, imrenmelerim, yapıp yapmamakta karar verememelerim üzerine annem "hadi bi bismillah de, sen uğraşır yaparsın inşallah" diyerek şeker hamuru ve aparatlarını almıştı bana. Bi sevinç bi sevinç bende :) Tabi bir de ilmini bimeden nasıl yaparım korkusu ! Tamda böyle düşünürken facebookta Ankara Butik Pasta karşıma çıkmadı mı? :) Her bir şey hamdetmeye vesile işte...


   Ben bir kaç zaman önce eşim için şeker hamurundan kurabiyeler yaptırmıştım. Yemeğe kıyılmayacak cinslerden :) Öyle cicilerdi ki... Neden olmasın demiştim o zaman. Zaten epeydir takip ettiğim bir hobiydi. Ve  annemin fotoğraftaki malzemeleri aldığındaki endişelerim şu anda yok. Kurs bu ayın dokuzunda inşallah ve ben gidip her detayı öğrenmeyi planlıyorum nasipse. Kursu düzenleyen Eylem Hanım'a da sevgiler buradan. Daha tanışmadık ama ilgisi çok güzeldi mesajlarda bile... Bu günlerde kurslarına katıldığım insanlar hakikaten çok iyiler... Onlardan biri de tanıştığıma hakikten çok sevindirik olduğum sevgili Tuba Can :) İlgili post ise çok yakında...

39 yorum:

  1. Evet sabah Ankara'ya kar yağdı şaşırdım yağmur sanıyordum kar çıktı :) Çok güzel pastalar yapacaksın eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şaşırdım. Bekliyordum ama :) Geldi işte karanlık Ankara günleri.
      Bende pastalar yapıp şenleneceğim inşallah. Tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Eylem Hanım eşimin doğumgünü için çok güzel pasta ve kurabiyeler yapmıştı bize de.Kursunu bende duydum gitmekle gitmemek arasında kaldım bende.Eminim harika şeyler öğreniceksin.Ben Eryaman da olduğum için birçok yer uzak kalıyor bana ama bende dikiş kursuna gitmeyi çok istiyorum bakalım belki biryerde karşılaşırız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim eşime yaptırdığım kurabiyeler Eylem Hnaımdan değildi.Henüz kendisini keşfedememiştim ama kursu bulunca aaa bak Ankarada da varmış görüyo musun bak demedim de değil hani :) Eryamana ara ara geliyorum arkadaş ziyaretlerine ama harbiden uzak. Yine de oralarda da yapılacak işler var. Geçenlerde halk eğitimin kursu olduğunu duydum eryamanda sanırım ankor iş merkezindeydi. Dikişe kayıt yaptıracaklardı arkadaşlar. İlgilenirsen tavsiye ederim :)

      Sil
  3. ne güzel öğrenmemin sonu yok.şeker kurabiye fotosop dikiş benimde öğrenmek istediklerim.siz çalışmıyorsunuz sanırım bir sürü sey öğrenebilirsiniz hem Ankarada bunlar için müsait bir yer ben keçe malzeme bile bulamıyorum burda.
    bana da dua edin memleketime gideyim güzelim Bursaya
    Küçük Mutluluklar Dükkanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne kadar şükretsem az.Yavaş yavaş da gidebilirim kurslarıma.
      Size gönderelim keçe :) Yada ne isterseniz. hem nerde olduğunuzu merak ettim çok.

      Sil
  4. İstanbul'a soğuk Ankara'dan geliyormuş demek :) Hayırlı olsun kursun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek İstanbul'da soğuk. Ama ben geçen haftalarda ordaydım o zamanda epey soğuktu. Yokluğumdan olsa gerek :P Teşekkür ederim Büşra güzel yorumun için.

      Sil
    2. Semtine göre değişiyor galiba bz de bu dünden beri soğuk epey hissediliyor :)rica ederim ^^

      Sil
  5. Evet ben de gördüm sabah yağan karı, müthişti:)ama fazla durmadı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel yağdı ama dediğin gibi durmadı.
      Ama üzülmeye gerek yok. Eğer geçen sene gibi olacaksa çok karlı bir kış yaşayacağız inşallah :)

      Sil
  6. hakkaten lapa lapa yağdı nerdeyse kartopu büyüklüğünde :) tamam mübalağa oldu biraz. post yapıym diyodm önce davranmışsnz ne mutlu. ben de nakış ve mefruşata gidiyorum insana çok iyi geliyo. hayırlı olsun :) sizin adınıza çok sevindim vesselam,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim. Benim için iyi oldu elhamdulillah.
      Hem yazın bir post ne güzel, sizin pencerenizden görelim.

      Sil
  7. Butik kurabiye için bende çok heves ediyorum,gelir için değilde farklı sofralar ve sunumlar için:) Aslında ben de mi katılsam kursa bilmedim Ankaradayım ben de ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper olur ! Hem tanışırız :)
      Hem tatlı şeyler yaparız ne güzel. Tavsiye ederim ama son bir kişilik yer kalmıştı ona göre ;)

      Sil
    2. İyi olur aslında ya napsam bilemedim şimdi bi bayanla irtibata geçeyim ben

      Sil
  8. bende şeker hamuruyla yapılan kurabiye kursuna gidicem :))
    çok güzel bir kurs...
    hadi öğren yapta bize cici cici paylaş :))
    çok öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git git bencede ;)
      İnşallah bi öğreneyim zaten kim tutar beni :)

      Sil
  9. Hadi hayırlısı,zevkli işler bunlar strese birebir.Güzel ve lezzetli postlarını bekliyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa zevkli ve sakinleştirici :)
      İnşallah postlar yakında gelir.Takibe devam :)

      Sil
  10. Bence çok güzel bir uğraş hayırlı olsun aparatları nerden aldınız? İstanbul'a henüz gelmedi kar biz de özledik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Aparatları İstanbul Eminönünden aldım.
      Bununla ilgili bi çok dükkanın olduğu meşhur Tahtakale den :)

      Sil
  11. Bizim senlen bi yakınlığımız var önceki hayatımızda tek yumurta ikizi neyin olmalıyız sanırım :)
    Sabah bana bi kargo geldi ( özel )
    kuryeye sen dahil bi kaç arkdşımında kargosunu verdim :)
    budamı tesadüf yaaaa:)
    ya var bizi birbirimize çeken bişiii
    her seferinde şaşırıyorummmmmm :)
    vardır bi hikmet.
    olsunda bi hikmet ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tevafuk tevafuk üstüne işte.
      Bende dün sabah çekiliş talihlisinin, bugünse senin kargonu yolladım.
      Sabah erkencikten hemde.
      Ayrıca kazanan arkadaşın kargosu eline ulaşmış, mailini bile aldım :)
      Darsısı senden gelecek güzel haberlere...

      Sil
  12. sefiyom seniii

    İçimden geldi ;)

    YanıtlaSil
  13. keşke adanaya da yağsa kar hiç yağarken görmek nasip olmadıı ama nasipse ankaraya gelin geldiğimde bol bol görcem yağarken inş :)
    en büyük hayallerimden biri karı yağarken izlemek bu arada kursun hayırlı olsun güzel güzel pastalar yap resimlerini koydu bizimde gönlümüz şenlensinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çukurovalıyım ve kar ne demek belli bir yaşa kadar bilmeyenlerdenim. Ankaraya gelin geldiğimde istanbulda mütevellit biliyordum aslında karlı günleri ama söylentilere göre Ankara en çetin kışını benim geldiğimde yaşamış Hakikaten de çok sert bir kıştı.Umarım sende arzunu gerçekleştirebilirsin...

      Sil
  14. Merhabalar yeni ugraslar bulmaniz cok guzel ins.sizi epey rahatlatir :) Ah canim Ankara'ma kar yagdi demek cok ozledim oralari bu arada sanki bulundugunuz yer annemlerin oturdugu yeri animsatti bana.Ucuslarin en musait bolgesine yakin oturuyor onlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, epeyce rahatladım gerçekten.Daha tam anlamıyla kar yağdı diyemesekde evet çatılarda görüldü. Yerleşemedi ama... :) Böyle giderse o da olacak gibi. Demek sende gurbettesin annanler burda :) Kolaylıklar dilerim.

      Sil
  15. selamlar..keçe ve şeker hamuru işine ben de burdaki bloglar sayesinde heves ettim..şeker hamuru malzemelerimi pastadizayn dan aldım.Keçe için,Ankaraya geldiğimde uygun fiyata bulabileceğim bi yer var mı bildiğiniz??genelde suluhan gibi bi isim duyuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Desenize keçe ve şeker hamuru kardeşliği yapıcaz bizde.
      Sizin içinde hayırlısı olsun inşallah. Ankarada bir kaç yerde bu iş için uygun şeyler var ama ben Seda Tuhafiyeden alıyorum malzemeleri.BKızılay Sakarya caddesindeki seda tuhafiyede zaten ders alıyorum.Oraya uğrayabilirsin.Bir diğer şubede Ulusta Çıkrıkçılara çıkarken solda... Detaylı bilgi istersen de mail atabilirsin...

      Sil
  16. Merhabalar.Naptınız kursa katıldınız mı? Ben de aynı bayanla iletişime geçtim 23 aralıkta kurs olacaktı ama iptal olmuş.Bu arada gmail adresinizi bulamadım da buradan yazıyorum:) Benim adresim betulkpolat@gmail.com oradan iletişime geçebiliriz:)

    YanıtlaSil