2 Aralık 2012 Pazar

ÇEKİLİŞ BİTTİ VE KAHVE MAKİNESİ EVİNİ BULDU :)

   Hayırlı pazarlar...
   Bu pazar Ankara havası oldukça güzeldi.Sabah kalktığımda ışık almayan evimin penceresine yaklaşıp şöyle bir göz attım dünyaya. O güzel güneşi görmek ble yetti. Evde eşimle güzel ve geç bir pazar kahvaltısı yapmak ve dinlenmek ikimize de iyi geldi.

   Sonrasında da söz verdiğim üzere çekilişi sonlandırdım.Tam 245 kişinin katılımını yazdım. Son iki isim ise aşgaane ve Mine Erarslan oldu. Kendilerine çağrı yaptığım arkadaşlara bir de mail attığımı söylemiştim. Bekledim, ancak geri dönüş olmadı. Bende söz verdiğim 30 Kasım tarihini 2 Aralık'a kadar uzattığım için zaten huzursuzdum. Ama elimden geleni yaptığıma eminim. Eşim tekrar tekrar yenilediğim listeyi gördükçe neden bu kadar uğraştığıma hayret etti ama sürekli kontrol ettim. Elhamdulillah bitti. Çağrılarıma dönen arkadaşlara teşekkür ediyorum. Görüyorum ki gerçekten takip ediyorlar ve kendileri de dikkat etmişler. Mail attığım arkadaşlara da geri dönmeyişlerinden dolayı sorumluluğun bende olmadığını bilmelerini isterim. Ve işte kazanan talihlimiz :)



   Kazanan isim herkesinde açıkça gördüğü üzere 135. kişi. Sevgili Gamze Durmuşcan Çulhaoğlu. Ben soy adını aklımda tuttuğum için listeye yazmamıştım. Ama zaten o isim de tekti blogumda. Kendisini tebrik ediyorum. Kargosu yarın yola çıkacak inşallah. Güle güle kullansın hediyelerini. Ve eline ulaştığında bizi de haberdar ederse seviniriz tabi :)

   Herkese hayırlı bir hafta diliyorum. Sevgiler...

20 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum, güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun.Çok güzel bir çekilişti ve de adil.
    Titizliğinize hayran kaldım.
    Şuan benim de bir çekilişim var.
    Katılmak isterseniz:
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2012/11/3-cekilisim-baslasn.html

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Adil olmaya çalıştım sadece.
      Allah kolaylık versin, biliyorum çekiliş telaşını..

      Sil
  3. iyi günlerde kullansın inşallah:)

    YanıtlaSil
  4. Ayyyy teşekkür ederim inanamadım şok oldum çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim ben de Gamze Hanım,
      Güzel günlerde kullanın inşallah.

      Sil
  5. Tekrar merhaba. Mailime baktım ama herhangi bir mail göremedim sizden gelen mail adresim gamzedd@gmail.com . Mail atarsanız adresimi veririm. Hala inanamıyorum şoktayım çok çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  6. kazanana tebrikler, hediyelerini güzel günlerde kullansın inşallah :) 5 kişi ile kaçırmışım. Bu maksimum 5 kişi ile kaçırdığım 3. çekiliş oldu :)) evren bana bir mesaj gönderiyor sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler := Vardır sizin içinde bir zaman..

      Sil
  7. tebrik ederim :) iyi günlerde güle güle kullansın :))

    YanıtlaSil
  8. ya ben kazanırım diye çok umutlanmıştım ben kahve makinesi için değil kokulu keseler için katılmıştım :(tüh kazanana hayırlı ola
    ben de ilk çekilişimi yapıyorum
    Küçük Mutluluklar Dükkanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne diyelim..
      Sizin içinde hayırlı bir zaman vardır elbet.

      Sil
  9. Tebrikler güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsun İnşallah :) Emeklerine sağlık arkadaşım ;)

    YanıtlaSil