2 Aralık 2012 Pazar

ARZUM KAHVE MAKİNESİ ÇEKİLİŞ BİLGİ KONTROLLERİ

   Hayırlı geceler gece kuşları :)
   Ayaktayım evet ve bende şaşırıyorum bu duruma. Öğrenciliğimden beri yapmadığım bir şeydi bu saate kadar uyanık olmak. Ama mevzu blog ve çekiliş olunca oluyormuş ! Buradaki postta bilgileri eksik olan arkadaşlara bir çağrı yapmıştım. Oradaki isimler sadece çekilişe katılmak isteyip, gerekli şartları tam olarak yerine getirmeyen arkadaşlardır. Diğer arkadaşların telaşına gerek olmasa da kimi arkadaşlar panik yapmış.

   Bu sebeple ben bu saate kadar oturdum ve katılımlarını onayladığım arkadaşların listesini temize çektim ve fotoğrafladım. Bilgilerini tamamlamasını beklediğim ve kendilerine şu postla çağrı yaptığım arkadaşlara da mail attım tekrardan. Onları 02 Aralık Pazar, yani bugün öğlen sonrasına kadar bekleyeceğim. Herhangi bir dönüş olmazsa şanslarına küssünler artık. Haklarına riayet etmek için 30 Kasım dediğim süreyi uzattım Bende anlayış bekliyorum.


   Ve gelelim katılımlarını onayladığım isimlerin listesine. Lütfen siz de kontrol edin. Bazı isimlerin karşısında kendileriyle aynı olan yada benzerlik gösteren isimlerle karışmasını engellemek için mail adreslerinin ilk kısmını yada beni takibe aldıkları kullanıcı adlarını yazdım ki hata olmasın. İsimlerini göremeyenler -ki kesinlikle iyi kontrol etmelerini ısrarla istiyorum- bana acilen katılım şartlarını yerine getirdikleri linkleri ve mail adreslerini bu postun altına yorumlasınlar. Çekiliş postunun yorum kısmı yoğunluktan açılmıyor :) Ve bende bunu belirterek size teşekkür ediyorum ilginizden dolayı. Yarın  Pazar günü öğleden sonra bitirip duyuracağım inşallah. Elimden geleni yaptığım için de vicdanım rahat elhamdulillah...

   Buyrun katılımcı listesine...






21 yorum:

  1. Maşallah ne kadar çok katılım olmuş 12. numaraya güveniyorum :))

    YanıtlaSil
  2. hiç şansım yok sanki :( ne çok insan katılmış yahuuu. ismimi bulana kadar anam ağladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle demeyin, nasip bu :)
      Üzülmeye gerek yok ki...

      Sil
  3. Bakalım şans benden yana mı :)

    YanıtlaSil
  4. evet ben ismimi gördm ne zaman çekiliş belli olacak acaba bir de random la mı yapacaksınız 65.sıradayım
    onca kişimin içinden bana gelme ihtimali kaç acaba:)
    Küçük Mutluluklar Dükkanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş bitti :) Teşekkür ederim ilginiz için...

      Sil
  5. ben de katılmıştım yarışmaya ama ismim yok... blogda duyurmuştum çekilişi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz ufak hatalardan dolayı yapmıştım bu postu zaten.
      Teşekkürler aşgaane. 244. katılımcı olarak eklendin. Duyurularınızı da görmüştüm zaten :)

      Sil
  6. Merhaba Büşra Hanım

    ben 55.sırada yazan ''Hayat'' ismiyle çekilişinize katılanım sanırım.

    ben beyzam1989 ismiyle izleyiciniz olmuştum tereddütte kaldım oyüzden size geri dönmek istedim

    heyecanla sonucu bekliyorum sürekli takiptediyim Sizi hayırlısı olsun kolay gelsin Size

    hayırlı günler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Evet o hayat sizsiniz. İsimdeki küçük büyük harfleri bile itinayla yazmıştım.Sorun yok ;)

      Sil
  7. biraz önce yazmayı unutmuşum eğer bir sorun çıkarsa paylaşım linklerini tekrar yazabilirim

    e mail : beyzam1989@hotmail.com

    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba büşra hnm. ben 93 numaralı serpil.tr olarak mı yazılmışım ? Kullanıcı adım serpil.t olarak kayıtlı acaba harf hatası mı oldu teyit etmek istedim;) http://stayinagoodmood.blogspot.com/2012/11/cekilis-haberi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet siz o isimsiniz.
      Ben harf hatası yapmışım ;) Teşekkürler

      Sil
  9. canım küçük bi yanlışlık var 202 no'dayım ama soyadım ünlü
    sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çekiliş bitti ama hatayı da düzelttim :)
      Sağolasın.

      Sil
  10. kazanan arkadaşımızı tebrik ediyor, iyi günlerde kullansın diyorum...

    YanıtlaSil