26 Aralık 2012 Çarşamba

KISA BİR ARA VE KEÇELİ DÖNÜŞLER

   Selamlar :)
   Biliyorum epeydir yoktum. Ama sebeplerim vardı bir sürü. Başladığım kurslar,  seyahatlerim ve akabinde evimdeki yoğunluğum,... Derken döndüm. Güzel şeylerle hemde...

   Burada bahsettiğim yeni uğraşlar vardı hani... Hıh işte Tuba Can kursu da onlardan biriydi. Blogdan yok olduğum süre boyunca Tuba Can'ın derslerine katıldım. Güzel şeyler öğretti, güzel şeyler yaptım. Sonra kurabiye siparişleri aldım. Kurabiyeler yaptım. Bir sürü yeni fikrim oluştu kafamda. Daha neler yapabilriim onları düşünüdüm. Sonra geldim. İşte yaptıklarım:












   Fotoğraflayabildiklerim işte bunlar...
   Elimdekiler, teslim edilenler var daha... Bakalım sizler ne düşünüyorsunuz. :) En üstteki çantamın tasarımı tamamen bana ait. Patentini alıcam galiba. Fuşya amerikan servilserime hayran hayran bakıyorum mutfağımda. Dilerseniz diktörtgen olarak da çalışabilirim. Cüzdanların kimi sahiplerine gitti bile. Baykuşlarda fazlaca sevimli :) Kendi çizimlerim ve uygulamaya aldığım bazı başka çizimler de var ama onları şimdilik eklemek istemiyorum. İlerleyen zamanlarda inşallah :)

   Siparişiniz olurda bana söylemezseniz de darılırım valla :D Bana ulaşabileceğiniz adres aysebusraakgul@gmail.com . Fikirlerinizi, eleştirilerinizi, görüşlerinizi bekliyorum. Elimden geldiğince cevaplayacağımdan şüpheniz olmasın...

   Sevgiler...

27 yorum:

  1. Hepsi birbirinden nefis olmuş canım.
    İnan bunalrı görünce, onca kumaşı bırakıp keçeye mi başlasam diyorum :)
    Ellerine yüreğine sağlık.
    Hayırlı kazançlar.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Gisi,
      Kumaşlarını bırakma sen yine de.
      Bende yaında dikişe başliicam inşallah.
      O ayrı bir dünya bence...
      Bakalım satışlar nasıl olacak.
      Sevgiler...

      Sil
  2. ooo harika şeyler çıkmış ortaya bende çanta yapsam süper olur valla yaz için :) çok beğendm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Roseone,
      Ama keçe yaz için biraz kalın düşer sanki.
      Yine de sen bilirsin :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım çanta gerçekten cok hoş süpersin :)

    YanıtlaSil
  4. canım çalışmaların çok güzel olmuş...
    emeğine sağlık.....

    YanıtlaSil
  5. bayıldım bayıldımm ellerine sağlık büşra hanımm:)

    YanıtlaSil
  6. Özellikle çantaya bayıldım ellerine sağlık,emeğine,göznuruna sağlık

    YanıtlaSil
  7. cantaya bayıldımmm......ve hoşgeldınnn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hoşbulduk :)
      Yakında örgülerimle de burda olacağım inşallah...

      Sil
  8. Çok sevimli olmuş hepsi. Severek yaptığın çok belli :) Başarılarının ve kazançlarının devamını dilerim!

    YanıtlaSil
  9. ay ay ayyyy :) kimler gelmiş nasıl gelmiş neler getirmişş :)
    kız ne şirin şeyler yapmışsın öylee:)
    yokluğununs ebebi belli oldu :)
    ellerine kollarına sağlık çok güzeller
    servis hele çok çok güzel bayıldım hepsine ayrı ayrı
    baykuşda var benimi simgeliyo nee :)
    çok güzeller cidden

    kendine etys.com dan bi hesap açıp acilen satışlarına başlamalısın bence :)
    bunu diyorum ama siparişllerin oldukça bizden uzaklaşıcaksın :(

    bizi ihmal etmiceksen sana bol bol satışlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok güzel bir yorum bu,
      Valla uzun bir ara oldu ama dediğin gibi yokluğumunsebebi bu ciclerdi.
      Beğenmene beğenilmesine sevindim Zeynep :)
      Uzaklaşmak değil yaa, öyle olmaz inşallah.
      Sadece öğrenme aşamasında her şeye vakit ayıramıyorum o kadar :)

      İhmal etmicem inşallah, dua et ;)

      Sil
  10. Merhaba bloğuna bayıldım. Yeni yılda çok şık bir çanta hediye ediyorum. Çekilişe beklerim.

    http://www.gecekiyafeti.com/2012/12/yeni-yilin-ilk-hediyesi-bizden.html

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. hepsi süper olmuş ama amerikan servislerine bittim ben kesin denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın :)
      Her görenden çok cici yorumlar alıyorum.
      Senin yaptıklarını da görmek isterim.

      Sil
  12. dualarımda kalbimde seninle canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım :)
      Bir koşturmaca ki..
      Ara ara buralardayım ama...

      Sil
    2. ara ara uğruyorum bende;)

      Sil
  13. canım bunlar ne dahane ben ıstanbul cantaya ba-yıl-dım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim :)
      Sipariş alabiliyorum, bilginize ;)

      Sil
  14. zikrinin fikri üstündür keçenden..ba-yıl-dı-m.

    YanıtlaSil