8 Ekim 2012 Pazartesi

YENİLENME ZAMANIDIR :)



     Eveeeeeeet...
     Nerdeyim bu zamandır? Ne yapıyorum? Ne hallerdeyim?
     Tüm bu soruları ben de bizzat soruyorum kendime. Ama yoğunluğum öyle çoktu ki ! Ve biraz da yazamama hali..... Nasip bu güneymiş.Geldim sonunda çok şükür :)
     Ama değişimin herkes farkında sanırım. Evet böyle değişik bi değişim oldu bana da...
     Oturdum bi dolu siteden backgraoundlar headerlar araştırdım.Buldum, kopyaladım, yapıştırdım... En çetrefillisi Photoshopladım :) Sevimli mi sevimli şeyler de keşfettim. Onları da attım bi köşeye. Yenilenmiş halimle şöyle bir selam vereyim dedim.Gelirken de size çiçekler getirdim.
      Postlar yakında geliyor inşallah...
      Hadi yeni tasarımıma bi merhaba deyin... :)

6 yorum:

  1. güle güle kullan.benim gibi çabuk sıkılan biriysen yandın :) ben oğlumu bıktırdım sürekli değiştirmekten
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evet :) Ama değişikliği sevdiğimden oluyor sıkılmalarım da.
      Bahanem de hazır ;) Hoşgeldin ve de... Takipte kalalım ;)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Cok begendim digeride guzeldi ama bu tam senlik cok yakismis

    YanıtlaSil