17 Ekim 2012 Çarşamba

VAHŞİCE BİR AŞK ONUNKİ

 
"Emri Olur parçası Hz. Vahşi'den Rasulullah (A.S) 'a hitaben dile getirilmiş.
Hz Hamza'yı şehid eden Hz. Vahşi Rasulullah'ın yanına gelir ve müslüman olmaya karar verir.
Rasulullah (A.S) onu affeder fakat onu görmek istemediğini söyler.
Çünkü onu görünce amcası Hamza'yı hatırlar.
Vahşi, yıllarca Allah Rasulü'nün sohbetlerine katılamaz ve onun hasretinden yanıp tutuşur."
 
 
Böyle anlatmış videonun altında kısaca...
Doğru veya yanlış bir rivayet mi araştırmak gerek...
Ama bilinen kadarıyla Vahşi Peygamber'e hiç görünmemiş gerçekte de.
Üstelik müslümanken...
Rasulullah acısını kalbinde taşımış muhakkak.
Kimseye de eziyet etmemiş.
Onunki haklı bir istek sadece amcasının acısına dair.
De...
Vahşi'nin yerine koyunca insan kendini...
Düğümleniveriyor boğazı.
Ne acı O'nun yanıbaşında O'na yaklaşamamak...
 
Dedim ya...
Doğru ya da yanlış bir rivayet...
Bilinmez ama
Bu parçayı bu yazıdan sonra daha çok içselleştirdim.
Bir de öyle dinledim.
Ve dedim;
"Böyle Vahşi'ce bir aşk olmuş mudur ki ?" diye...
 
 
Selam olsun Allah'a ve Rasulüne hakkıyla iman edenlere...

6 yorum:

  1. Waaaov süpsüper !
    Ama vahşi den nefret ediyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok anlamlı.
      Ama Rasulullah ondan nefret etmemiştir ki..
      Bizim etmemizi gerektirecek bi durum yok.
      İslam nefreti öğütlemez ve de.. ;)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Vahşi ile olan bu rivayeti bende bilir ve her duyduğumda da üzülürüm :( parçayı senin gibi dinleyince daha bir anlam kazandı haklısın...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel yorumun için..
      Takipte kalalım.
      Sevgiler...

      Sil
  3. Bende duymuştum bu rivayeti ve dediğin gibi her dinlediğimde de aklıma gelir içim bi tuhaf olur.
    Çokda seviyorum bu parçayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok etkileyici..
      Ve hikaye doğruysa fazlaca üzücü...

      Sil